tiistai 25. kesäkuuta 2013

Korujen myynti liikkeessä

Kesäkuu onkin mennyt lähinnä myyntipaikan etsimiseen ja sinne totutteluun. Eli nyt on korut (ja unisiepparit) Raisiossa Kauppakeskus Myllyn Jalokivigalleriassa myynnissä... Ja itsekin siellä aina silloin tällöin myymässä.
Ihanaa saada korut esille ja myös suomalaisten ostettavaksi kun lähinnä ulkomaille kaikki tätä ennen mennyt.
Huomasin vain että välistä kannattaisi miettiä ja suunnitella ennen toimintaa. Päätin meinaan yhtäkkiä kysyä tuota apuyrittäjän paikkaa ja sainkin sen. Mutta minulla ei ollut mitään valmiina, ei käyntikortteja, korutelineitä, hintalappuja yms. Vain minä ja koruni.
No nyt minulla on kaikki nuo valmiina.. Paitsi teline johon saan rannekorut. Sain vaivalla etsittyä suomesta  muutaman paikan josta niitä saa mutta hinnat oli kalliit. Etsystä löysin halvemmalla mutta postitus taas maksoi yli puolet hintaan lisää. Onneksi minulla on kätevä ystävä joka teki minulle tuon rannekorutelineen ihan itse. Pari pahvirullaa, kuumaliimapistooli, Washiteippiä ja kärsivällisyyttä niin teline oli valmis. Ja minulle räätälöity ihanilla väreillä ja helmillä. Kiitos vielä kerran Minna!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti